piątek, 4 listopada 2011

Wszyscy mają - mam i ja !

Po przepracowaniu -równego- miesiąca w mojej pierwszej pracy :) jak również po namowach moich prywatnych prawników :P postanowiłam również stworzyć bloga !
Będę tutaj dzieliła się swoimi trudami ( ! ) pracując jako najmłodsza pani magister inżynier wśród 24 mężczyzn i 4 kobiet - razem ze mną (oczywiście nie pominę opisów, nawyków i zwyczajów  moich "jakże sympatycznych" kolegów z pracy - w szczególności kulturalnych miłych mężczyzn z mojego najbliższego otoczenia) oraz wszelkimi innymi nowinkami jakie tylko przyjdą mi do głowy :P
Na wstępie zaznaczam, iż nie jestem tak zdolna manualnie i kreatywna jak moja siostra (kocioł czarownicy) ani nie zamieniam wszystkiego czego się podejmę w takie wspaniałości jak kolejna blogerka :) (z głową w chmurach) ale mam nadzieję, że uda mi się stworzyć coś naprawdę fajnego - na miarę przebojowej Lady Engineer !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz